تامر حسني يوضح حالة نجله الصحية وسبب دخوله المستشفى
كشف الفنان تامر حسني للمرة الأولى تفاصيل حالة نجله آدم الصحية مؤكداً إصابته بانفجار في الزائدة الدودية، محذراً الآباء والأمهات بضرورة متابعة حالة أبنائهم خاصة في حالة إصابتهم بالسخونة وضرورة عرضهم على الطبيب بشكل فوري.
تامر حسني يحقق أمنية فتاة ‘كيس الشيبسي‘ في لفتة إنسانية
وكتب تامر على حسابه الخاص بشبكة الانترنت منشورًا قال فيه: "أنا مش عارف أشكركم إزاي على كمّ الدعوات اللي دعيتوها لربنا لشفاء آدم ابني اللي جاتلي منكم هنا وعلى تليفوني وتليفونات كل المحيطين بيا هو عمل عمليتين كبار بسبب انفجار الزايدة المفاجئ، اللي كانت أعراضه سخونية عادية بس".
تابع: "بقولكم كده عشان تبقوا حريصين مع نفسكم أكتر ولولادكم، ومش كل سخونية تقولوا ده شوية برد وخلاص، لا روحوا اكشفوا كويس واعملوا سونار على البطن والزايدة مرة واثنين عشان برضو ساعات مش بيبان ولازم الدكتور يضغط بطريقة معيّنة، تقريباً أقوى شوية عشان يعرف لإني سمعت كتير اليومين دول إن الزايدة خادعة".
صورة نشرها الفنان على صفحته في الانستغرام - بدون كريديت
صورة نشرها الفنان على صفحته في الانستغرام - بدون كريديت
من هنا وهناك
-
هند البلوشي تنتهي من تصوير مسلسل ‘جزء من المخ مفقود‘
-
رسالة مؤثرة من ناهد السباعي لوالدتها: أخفي آلامي وصراعاتي في غيابك
-
حلا الترك في تجربة درامية جديدة من خلال مسلسل ‘جلد ذات‘
-
حقيقة عدم إقبال الجمهور على حفلات آمال ماهر في أوروبا
-
هيفاء وهبي تحتفل مع أصدقائها بأجواء مرحة.. ورقص عفوي يخطف الأنظار
-
هل تدهورت صحّة فضل شاكر في السجن؟
-
شيرين عبد الوهاب تؤجل طرح آخر أغنياتها لهذا السبب
-
روبي تحيي حفل العاصمة الإدارية بإطلالة مختلفة
-
داليا البحيري تحتفل بتخرج ابنتها وتوجه لها رسالة
-
فيفي عبده عن كسر قدمها: أتمنى أن أتفادى الجراحة





أرسل خبرا